تولید اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED احتمالاً لغو شده است

تولید اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED احتمالاً لغو شده است

تولید اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED احتمالاً لغو شده است

به‌نظر می‌رسد اپل سفارش‌ نمایشگرهای میکرو LED برای اپل واچ اولترا بعدی را لغو کرده است.

مشتری ناشناسی که احتمالاً اپل است، سفارش‌ نمایشگرهای میکرو LED از شرکت ams Osram را لغو کرده است. این لغو سفارش باعث شده تا سهام این شرکت اتریشی 40 درصد کاهش یابد. البته نه ams Osram و نه اپل تأیید نکرده‌اند که این شرکت تأمین‌کننده نمایشگرهای میکرو LED برای اپل واچ اولترا بعدی است. بااین‌حال شواهد و شایعاتی از ارتباط این دو شرکت خبر داده‌اند.

براساس اعلام رسمی ams Osram، مذاکرات با این مشتری ناشناس هنوز ادامه دارد. چه این مشتری اپل باشد چه نباشد، پس از انتشار خبر لغو سفارش‌ نمایشگرهای میکرو LED، سهام این شرکت 40 درصد کاهش یافته و آن را به مرز فروپاشی رسانده است. ams Osram در سال 2023 گزارش داد که با دریافت سفارش میکرو LED، در سال 2025 شاهد افزایش درآمد خواهد بود. این شرکت حتی یک کارخانه 1.41 میلیارد دلاری در مالزی ساخته است.

پیش‌ازاین شایعات از عرضه اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED در سال 2026 خبر داده بود.

اپل واچ با میکرو LED

اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED

مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر در شرکت تحقیقاتی کانترپوینت معتقدند پروژه ams Osram مربوط به اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED است. این شرکت تحقیقاتی می‌گوید بازده تولید پایین، همراه با هزینه و ریسک بالا، احتمالاً دلایل اصلی لغو پروژه ams OSRAM هستند. این شرکت گفت باید دید که آیا اپل به دنبال یک تأمین‌کننده دیگر است یا از نمایشگرهای OLED برای اپل واچ اولترای بعدی استفاده خواهد کرد.

مذاکرات ams OSRAM با این مشتری هنوز ادامه دارد، بنابراین اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED به‌طور کامل منتفی نیست و ممکن است صرفاً به‌تعویق بیفتد. انتظار می‌رفت این ساعت در سال 2025 یا 2026 عرضه شود، اما با توجه به گزارش‌های اخیر، ممکن است عرضه این ساعت هوشمند بیشتر طول بکشد و احتمالاً در سال 2027 باید منتظر معرفی آن باشیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)