بررسی گلکسی A55 پیش از معرفی، توسط یک یوتوبر روسی منتشر شد

بررسی گلکسی A55 پیش از معرفی، توسط یک یوتوبر روسی منتشر شد

بررسی گلکسی A55 پیش از معرفی، توسط یک یوتوبر روسی منتشر شد

درحالی که سامسونگ هنوز به‌طور رسمی تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی A55 را اعلام نکرده، شایعات حاکی از آن است که این گوشی احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. اکنون یک یوتوبر روسی  بررسی سامسونگ گلکسی A55 را منتشر کرده است. پیش‌ازاین نیز مشخصات کامل و قیمت این گوشی فاش شده بود.

مشخصات احتمالی گلکسی A55 سامسونگ

در بررسی گلکسی A55 گفته می‌شود که نمایشگر آن از قابلیت Vision Booster و HDR 10+ پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، این گوشی دارای برجستگی جدیدی روی لبه سمت راست زیر دکمه‌های پاور و تنظیم صدا است.

گلکسی A55 5G از پردازنده هشت‌هسته‌ای اگزینوس 1480 بهره می‌برد که به پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 سامسونگ مجهز است و از معماری RDNA 2 استفاده می‌کند. بررسی‌های دمای گوشی در طول فعالیت‌های معمولی، پایداری خوبی را نشان می‌دهد. در ویدیوی بررسی این گوشی گفته می‌شود که پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 نسبت به Mali-G68 نسل قبلی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و نتایج بنچمارک‌های آن را در عکس زیر می‌بینید.


بنچمارک‌های پردازشگر گرافیکی و CPU گلکسی A55

گلکسی A55 5G دارای دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه پشتی (50 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل اولترا واید و 5 مگاپیکسل ماکرو) است. این گوشی احتمالاً با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 و پیکربندی حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است و از احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)