افشای برخی مشخصات اساسی از گلکسی زد فولد ۶

افشای برخی مشخصات اساسی از گلکسی زد فولد ۶

افشای برخی مشخصات اساسی از گلکسی زد فولد ۶

در حالی که گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ در تیر یا مرداد سال آینده معرفی خواهد شد، برخی مشخصات آن هم اکنون فاش شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ احتمالاً گوشی گلکسی زد فولد ۶ را در تیر یا مرداد سال آینده به عنوان گوشی تاشو جدید معرفی خواهد کرد. پیش از این اقدام گزارش‌های جدیدی در مورد مشخصات این دستگاه منتشر شده که برخی تغییرات بسیار جزئی آن را نسبت به گلکسی زد فولد ۵ نشان می‌دهد. البته ویژگی‌های اضافه شده به این گوشی می‌تواند باعث به چالش کشیدن رقبای سامسونگ در بازار شود.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد احتمالاً گلکسی زد فولد ۶ امکان پشتیبانی از قلم S Pen را نخواهد داشت. همچنین به گفته این منبع دستگاه جدید کمی باریک‌تر شده و با توجه به این موضوع عدم پشتیبانی از قلم نیز کمی منطقی به نظر می‌رسد. طبق ادعای این منبع زد فولد ۶ قرار است در حالت تا شدن تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت داشته باشد که نسبت به گوشی نسل قبلی خود با ضخامت ۱۳.۴ میلیمتری، باریک‌تر خواهد بود.

همچنین طبق شایعات منتشر شده گوشی جدید نسبت به قبلی سبک‌تر بوده و با وجود استفاده از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که نسبت به نسل قبلی ۲۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر است، همچنان وزن کمتری خواهد داشت.

همچنین‌ در گزارشات تایید نشده اعلام شد زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل عریض‌تر است. یکی از منابع دیگر در این صنعت اعلام کرد نمایشگر خارجی گوشی تاشو سامسونگ نسبت تصویر ۲۰ به ۹ خواهد داشت. نمایشگر داخلی نیز نسبت تصویر ۱.۰۸ به ۱ را ارائه می‌کند. همچنین احتمالاً نمایشگر بیرونی به ۶.۴ اینچ افزایش پیدا کند. نکته قابل توجه در مورد این گوشی قرارگیری گوشه‌های گرد و نرم به جای لبه های تیز در نسل قبلی است. در مورد دوربین‌های این دستگاه نیز ادعا شده همان سنسورهای اصلی مدل قبلی در این گوشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)