ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ با قابلیت شارژدهی ۱۰۰ ساعته معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ با قابلیت شارژدهی ۱۰۰ ساعته معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ با قابلیت شارژدهی ۱۰۰ ساعته معرفی خواهد شد

اطلاعات جدیدی که از ساعت هوشمند وان پلاس منتشر شده نشان می‌دهد احتمالاً این دستگاه می‌تواند شارژدهی باتری ۱۰۰ ساعته داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تاریخ اول اسفند ماه بالاخره تصاویری از وان پلاس واچ ۲ منتشر شد که برخی از اطلاعات مهم این ساعت هوشمند را با خود منتشر کرده است. اطلاعات ی از جاه طلبی‌های وان پلاس را برای توسعه این ساعت هوشمند نشان می‌دهد.

عید گجت احتمالاً وان پلاس از ساعت هوشمند خود در کنگره جهانی موبایل امسال به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. این کنگره در تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار شده و وان پلاس نیز یکی از شرکت کنندگان این کنگره خواهد بود. وان پلاس قصد دارد با عرضه این ساعت هوشمند به رقابت با دیگر شرکت‌ها بپردازد. طبق ادعای این شرکت با استفاده از قابلیت Full Smart Mode و تنها با یک بار شارژ کامل امکان استفاده از ۱۰۰ ساعت شارژدهی در ساعت وان پلاس واچ ۲ وجود دارد.

پیش از این ساعت‌های هوشمند عرضه شده از قبیل سری ۹ اپل واچ و پیکسل واچ ۲ نیز تنها شارژدهی ۱۸ و ۲۴ ساعته را به کاربران ارائه می‌کردند. بنابراین ادعای وان پلاس بسیار بیشتر بوده و اکنون این کمپانی قصد دارد رقبا را به چالش بکشد. البته میزان موفقیت این ادعا تنها در زمان عرضه رسمی این ساعت مشخص خواهد شد. علاوه بر آن با این ویژگی ساعت وان پلاس به یک پرچم‌دار در بین ساعت‌های هوشمند تبدیل می‌شود.

زبان طراحی واچ ۲ همانند سری وان پلاس ۱۲ است. همچنین به گفته وان پلاس از شاسی‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ و صفحه نمایش ساخته شده از کریستال یاقوتی در این گجت پوشیدنی استفاده شده است. این ساعت هوشمند قرار است در دو رنگ فولاد مشکی و فولاد درخشان برای کاربران عرضه شود. به گفته وان پلاس این ساعت می تواند نظارت دقیقی روی سلامت داشته باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)