تصاویر بیشتری از گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شد

تصاویر بیشتری از گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شد

تصاویر بیشتری از گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شد

سامسونگ دیروز در کنگره جهانی موبایل اطلاعات بیشتری درباره حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» منتشر کرد. حالا با یک روز فاصله، تصاویر بیشتری از فاصله نزدیک از این حلقه که در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی دیده می‌شود، منتشر شده است

گلکسی رینگ ظاهراً طراحی بسیار جذابی دارد و از نزدیک خیلی شیک و خوش‌ساخت است. بدنه این حلقه اندکی مقعر است تا در برابر خط‌وخش‌ها در امان بماند. وزن آن نیز بسیار سبک است تا احتمالاً اگر برای طولانی‌مدت از آن استفاده کنید، آزاردهنده نباشد.

تصاویر حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده است که تمرکز اصلی گلکسی رینگ بر پایش وضعیت خواب کاربر است. با توجه به اینکه سامسونگ در ویترین محصولات خود ساعت هوشمند هم دارد، منطقی است که کاربردهای اصلی محصولات خود را از یکدیگر متمایز کند. به‌علاوه، استفاده از حلقه در حین خواب نسبت به ساعت‌های هوشمند بسیار راحت‌تر است.

حلقه گلکسی در 9 اندازه تولید خواهد شد تا افراد مختلف بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. سه رنگ این حلقه فعلاً با نام نقره‌ای پلاتینیومی، مشکی سرامیکی و طلایی معرفی شده‌اند. بااین‌حال، همان‌طور که سامسونگ اعلام کرده است، بخشی از طراحی این دستگاه ممکن است دستخوش تغییر شود، و این رنگ‌ها یا نام آن‌ها هم قابل تغییر است.

سامسونگ هنوز مشخصات فنی کامل گلکسی رینگ را اعلام نکرده است. به‌علاوه، نمی‌دانیم که این محصول جدید در چه تاریخی و با چه قیمتی به بازار می‌آید. بااین‌وجود، طبق گزارش‌ها، باید در نیمه دوم سال 2024 منتظر معرفی کامل و عرضه آن باشیم.


حلقه هوشمند سامسونگ

با ورود سامسونگ به بازار حلقه‌های هوشمند، رقابت در این بازار که پیش‌تر محصولاتی مثل Oura Ring در آن حضور داشتند، شدت خواهد گرفت. افزون‌براین، طبق شایعات، برندهای بزرگ دیگری نظیر اپل نیز ایده تولید حلقه هوشمند را بررسی کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد ورود آن‌ها به بازار باشیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)