آیا می‌دانستید ماساژورها با شبیه‌سازی تخریب کنترل‌شده ماهیچه‌ها، آن‌ها را احیا کرده و سر حال می‌آورند؟

آیا می‌دانستید ماساژورها با شبیه‌سازی تخریب کنترل‌شده ماهیچه‌ها، آن‌ها را احیا کرده و سر حال می‌آورند؟

آیا می‌دانستید ماساژورها با شبیه‌سازی تخریب کنترل‌شده ماهیچه‌ها، آن‌ها را احیا کرده و سر حال می‌آورند؟ نه تنها ورزشکاران، بلکه افراد پشت میزنشین و کم‌تحرک نیز برای احیا و بازگردانی گردش خون به ماهیچه‌ها و عضلات، به ماساژ نیاز دارند. جالب این‌جا است که ماساژ علاوه‌بر مزایای جسمی، تاثیرات مثبت روانی داشته و به آزادسازی فکر شما کمک می‌کند. در صورتی که وقت آزاد برای مراجعه به مراکز ماساژ و توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید، بهتر است به خرید یک دستگاه ماساژور تفنگی فکر کنید.
ماساژگان یا ماساژور تفنگی دستگاهی قابل حمل و قابل استفاده برای همه اعضای خانواده بوده که خرید آن ورزشکاران و افراد کم تحرک توصیه می‌شود.
بین محصولات شیائومی، ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02 یک ماساژور تفنگی‌های پرفروش بوده که با مشخصاتی نظیر 4 سری مختلف ماساژ، شارژدهی 3 ساعته باتری و موتور براشلس با سرعت 3200 دور بر دقیقه، توجه خریداران را جلب کرده است.

نقد و بررسی ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02

ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02 با طراحی مینی سایز و 4 سری قابل تعویض

طراحی ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02

قبل از هر چیز بگوییم که ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02، یک ماساژور مینی‌ساز است. در واقع در مقایسه با مدل‌های مشابه، کوچکتر بوده و فضای کمتری اشغال می‌کند. این ویژگی برای افرادی که دغدغه مدیریت فضا دارند و یک دستگاه جمع‌وجور را ترجیح می‌دهند، مورد توجه قرار می‌گیرد. سطح خارجی، تماما پلاستیک ABS با پرداخت مات است. همین پرداخت مات در کنار ساختار مدرن بدنه، نمای جالب و مینیمالی ترتیب داده است. همچنین با وزن 500 گرمی، یک کاندید خوب برای حمل روزانه و جابجا کردن می‌باشد.
وقتی دستگاه ماساژور را در دست می‌گیریم، دقیقا مثل تفنگ خوش‌دست است و تعادل دارد. قطعا اولین دلیل برای الگوبرداری از طراحی تفنگ، به همین ویژگی مربوط می‌شود. درحالی که به باتری قابل شارژ مجهز شده، بدون محدودیت در هر جایی که بخواهید، آماده استفاده است. به همین راحتی، ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02 با ایجاد ضربات ریتمیک و سری‌های مختلف، از خجالت عضلات شما درمی‌آید و رفع اسپاسم می‌کند.

ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02 سبک، آرگونومیک، مینی سایز و کاملا پرتابل است.

طراحی ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02

دکمه تغییر مود ارتعاش زیر بدنه

دارای 4 سری مختلف

پاشنه آشیل ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02، موتور براشلس است که با سرعت 3200 دور در دقیقه ضربه می‌زند. این موتور فوق‌العاده کم‌صدا بوده و نویز آن توسط شرکت سازنده 40 دسیبل اعلام شده است. اغلب ماساژورهای خوب بازار، با 4 الی 6 سری مختلف عرضه می‌شوند که هر یک برای نقاط خاص بدن به کار می‌آیند. داخل پکیج ماساژگان شیائومی Fman TL-FMM-02 نیز چهار سری مختلف قرار گرفته که با توجه به نیاز شما، روی دستگاه نصب می‌شوند. قدرت موتور نیز قابل تنظیم بوده و به کاربر اجازه می‌دهد دامنه نفوذ ضربات کوبشی را چهار سطح (از 1200 ال 3200 دور در دقیقه) تنظیم کند. پایین‌ترین سطح برای بازیابی قدرت عضلات و بالاترین سطح احیای عمیق بافت‌ها را به همراه دارد. در ادامه، کارکرد سری‌های مختلف را بیان می‌کنیم:

  1. سری کروی: برای ماساژ عضلات بزرگ مانند ران، بازو و باسن
  2. سری مسطح: برای ماساژ همه قسمت‌های بدن و ریکس کردن همه آن‌ها
  3. سری فشنگی: برای ماساژ عمیق و متمرکز یک نقطه خاص از بدن مانند مریدین، کف دست و کف پا
  4. سری U شکل: بهترین گزینه برای ماساژ ستون فقرات (اگر ماساژور مخصوص گردن می‌خواهید، ماساژور مدل LF-TJ001 و ماساژور گردنی میجیا شیائومی Jeeback G2 گزینه‌های خوبی هستند)

توجه داشته باشید که برای عضلات آسیب دیده، از تنظیمات سرعت سطح 1 و 2 استفاده کنید و منع استفاده برای بیماران نورپاتی محیطی، بیماران قلبی-عروقی، زنان باردار، افراد دارای دیابت، افرادی که به تازگی جراحی داشته‌اند یا کسانی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند را جدی بگیرید.

امکانات ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02

سری‌های ماساژور تفنگی شیائومی مدل Fman TL-FMM-02

باتری ماساژور تفنگی شیائومی مدل TL-FMM-02

ماساژور تفنگی شیائومی مدل TL-FMM-02 به یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ مجدد مجهز شده است. باتری این ماساژگان شیائومی (Xiaomi Fman Mini Portable Gun Massager TL-FMM-02) از طریق درگاه Type C در مدت 3 ساعت فول شارژ می‌شود. شارژ کامل باتری 2400 میلی آمپر ساعتی 3 الی 4 ساعت عمر می‌کند و حدودا برای 15 بار استفاده از ماساژور، کفایت می‌کند. به خاطر داشته باشید که این اعداد و ارقام تخمینی هستند و متناسب با مود استفاده شما، کمتر یا بیشتر خواهند شد.

باتری ماساژگان شیائومی Fman TL-FMM-02

شارژدهی 3 الی 4 ساعته

مشخصات ماساژور تفنگی شیائومی Fman TL-FMM-02

  • متریال: ABS
  • وزن: 500 گرم
  • باتری: 2400 میلی آمپر ساعت (لیتیوم یونی)
  • ورودی: 20V⎓1A
  • نویز: 35 تا 40 دسیبل
  • دارای چهار مود لرزشی (از 1200 دور در دقیقه تا 3200 دور در دقیقه)
  • دارای چهار سری قابل تعویض
  • موتور براشلس کم صدا
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)