اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

معرفی و بررسی اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121 | تجربه‌ای فراتر از خیال

در جهان پر هیجان و سریع تکنولوژی، پرسروصداترین و پرکیفیت ترین گجت، اسپیکرها هستند. تقاضای محصولات بهتر و باکیفیت‌تر، نیازی روزافزون است که هر تولیدکننده‌ای به فکر رفع آن است. اسپیکر تسکو مدل GS 2121 یک پاسخ هوشمندانه به این نیاز بازار است. با طراحی چشمگیر و امکانات متعدد، این اسپیکر سه‌تکه توانسته تجربه‌ای مثال‌زدنی برای علاقه‌مندان به سینمای خانگی و عاشقان موسیقی خلق کند.  با ما همراه باشید تا این اسپیکر همه‌فن‌حریف را به شما معرفی کنیم.

 

اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

 

مشخصات فنی اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

اسپیکر تسکو مدل GS 2121 یک اسپیکر 2.1 کاناله باقدرت خروجی صدای قدرتمند و قابلیت‌های ویژه است. این اسپیکر می‌تواند صدای موسیقی شما را با جزئیات تمام پردازش کند و کوچک‌ترین اجزای صوتی موسیقی را برایتان واقعی کند.

GS 2121 با توان اسمی 18000 وات و توان واقعی 120 وات یک‌صدای قوی و مستمر به کاربر ارائه می‌دهد. با این توان بالا شما می‌توانید از هر موسیقی با هر نوع بیس صدایی لذت کافی ببرید. به‌علاوه رزولوشن صدای این اسپیکر 48KHZ است که به معنای بازتولید دقیق و واضح صدا است.

این دستگاه همه‌فن‌حریف می‌تواند شما را در هر حالتی همراهی کند. شما می‌توانید از طریق بلوتوث نسخه 5.0، کابل AUX و USB به این اسپیکر متصل شوید. همچنین این دستگاه مجهز به رادیو است و می‌تواند فرکانس باندهای بین 87.5 تا 108 را دریافت کرده و کانال‌های این بین را برای شما پخش کند. با کمک بلوتوث این دستگاه شما می‌توانید به‌راحتی دستگاه‌هایی مانند تبلت یا گوشی تلفن همراه خود را به اسپیکر وصل کرده و موسیقی دلخواهتان را پخش کنید.

برق این دستگاه با استفاده از تغذیه SMPS تأمین می‌شود. همچنین با یک دستگاه کنترل از راه دور به‌راحتی می‌توانید این دستگاه را کنترل کنید. این اسپیکر فوق‌العاده با صدای قدرتمند می‌تواند در شلوغ‌ترین لحظات روز نیز صدایی با باس و عمق بالا برایتان تولید کند تا تجربه صوتی شما هیجان‌انگیز و عالی شود.

 

اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

 

مشخصات ظاهری اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

طراحی و زیبایی مثال‌زدنی این اسپیکر آن را برای استفاده در هر محلی مناسب کرده است. ساند بار تسکو در ابعاد 120*118*1020 میلی‌متر و ساند ووفر آن در ابعاد 280* 353*227.5  میلی‌متر طراحی شده  است. رنگ این اسپیکر رنگ کلاسیک و زیبای مشکی است. این اسپیکر با نورپردازی LED عرضه شده است که به شما اجازه می‌دهد تا یک تجربه بصری زیبا به هنگام پخش موسیقی تجربه کنید.

به‌علاوه با ساب ووفر 8 اینچی این اسپیکر سه‌تکه و دو استند ساتلیت 3 اینچی، GS 2121 می‌تواند صدایی فراگیر و عمیق خلق کند و نمایش صوتی دیدنی برای شما به اجرا بگذارد. روی بدنه ساند ووفر این اسپیکر یک نمایشگر دیجیتال تعبیه شده است. با کمک این نمایشگر شما می‌توانید اطلاعات مربوط به تنظیمات و وضعیت دستگاه را به طور کامل مشاهده کنید.

به همراه این اسپیکر زیبا شما یک ریموت‌کنترل، یک کابل aux، آنتن و یک دفترچه راهنما با توضیحات کامل دریافت خواهید کرد.

 

اسپیکر گیمینگ تسکو مدل GS 2121

 

کلام آخر

 

با این اسپیکر شما تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به‌خاطر خواهید سپرد. GS 2121 با طراحی زیبا و امکانات متعددی که دارد، نمادی از تلاش تیم بزرگ تسکو برای طراحی و توسعه تکنولوژی در ایران است. این اسپیکر باکیفیت و قدرت صدای بالایی که دارد متیواند لحظات معمولی روز شما را تبدیل به لحظاتی ناب و به‌یادماندنی کند.

با این اسپیکر شما می‌توانید جزئیات صوتی متعددی را تجربه کنید و گوش‌های خود را با یک تجربه صوتی بی‌نظیر نوازش دهید. شما مشتریان عزیز تسکو می‌توانید از طریق بخش نظرات ما را از نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود باخبر کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)