بررسی هندزفری هایلو W1

بررسی هندزفری هایلو W1

هایلو W1 به توجه به قیمتی که دارد محصولی جذاب به نظر می‌رسد. اما آیا قیمت باعث شده که این محصول کیفیت مناسب نداشته باشد؟ در بررسی هایلو W1 به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نقاط قوت

  • عملکرد باتری مناسب
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • قیمت مناسب
  • ابعاد مناسب کیس
  • مقاوم در برابر پاشش قطره‌های آب

نقاط ضعف

  •  از ANC برخوردار نیست
  •  شارژ سریع ندارد
  •  ضد آب نیست

در میان هندزفری‌های خوش قیمت بازار که امکانات خوبی به کاربران ارائه می‌دهند و کیفیت صدای مناسبی هم دارند می‌توانیم به هایلو W1 اشاره کنیم. محصولی که هم با گوشی‌های اندروید و هم گوشی‌های آیفون سازگاری  دارد و از باتری مناسبی هم بهره می‌برد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بررسی هایلو w1 شما را بیشتر با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

طراحی ساده اما با کیفیت

در ابتدای بررسی هدفون هایلو w1  باید بگوییم که این محصول با لوازم خاصی راهی بازار نشده و به همراه آن تنها یک کابل شارژ USB-C و سری‌های سیلیکونی عرضه شده است. برای اینکه قیمت هایلو W1 خیلی زیاد نباشد، آیتم خاصی در بسته‌بندی آن دیده نمی‌شود. در بسته‌بندی این محصول خودش هندزفری است که ارزش بیشتری دارد.

موضوعی که باید در بررسی w1 به آن میپردازیم، کیفیت ساخت آن است. در نگاه کلی به نظر می‌رسد که W1 کیفیت ساخت قابل قبولی داشته باشد. با این حال باید بگوییم که کیس هایلو W1 کمی ضعیف و شکننده به نظر می‌رسد، چرا که جنس آن پلاستیکی است و به راحتی خط و خش بر می‌دارد. با این حال کیس اصلا بزرگ و زشت نیست و به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.

کیس هایلو W1

طراحی بادزهای W1 هم بد از کار در نیامده و می‌توانیم بگوییم که کمی شبیه به ایرپادز پرو طراحی شده‌اند. برخورداری از سری‌های سیلیکونی باعث شده که بادزهای W1 خیلی راحت داخل گوش قرار بگیرند. اتفاقی که باعث راحتی استفاده از این هندزفری بلوتوثی می‌شود و همچنین باعث می‌شود که صدای بیرون به داخل گوش نرسد.

سری های سیلیکونی هایلو W1

عملکردی مناسب برای فعالیت روزانه

در ادامه بررسی هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 باید بگوییم که این محصول از عملکرد قابل قبولی برخوردار است که کار شما را به راحتی راه می‌اندازد. هندزفری بلوتوثی W1 به بلوتوث ۵٫۲ مجهز شده و از تراشه QCC3040 کوالکام استفاده می‌کند. همچنین باید بگوییم که با هر بار شارژ‌ بادزها می‌توانید تا ۶ ساعت با این محصول صحبت کنید. اگر کیس را هم به همراه داشته باشید می‌توانید تا ۲۰ ساعت با W1 کار کنید.

 

از دیگر ویژگی‌های هایلو W1 می‌توانیم به پشتیبانی از کدک aptX Adaptive روی گوشی‌های اندرویدی اشاره کنیم. خود بادزها هم از گواهی IPX4 برخوردار است که باعث شده در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم باشد. به همین دلیل در زمان ورزش کردن نباید نگران عرق بدن و آسیب رسیدن به این محصول باشید.

با توجه به قیمتی که برای هایلو W1 در نظر گرفته شده باید بگوییم که این محصول ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد و شما را شگفت‌زده می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها را روی محصولات گران قیمت بازار مشاهده می‌کنیم. با این حال هایلو W1 بدون اینکه حساب بانکی شما را خالی کند، ‌ ویژگی‌های متنوع و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شاید تنها قابلیتی که روی این محصول وجود نداشته باشد، ANC با حذف صدای مزاحم به‌صورت فعال باشد. از طرف دیگر باید بگوییم که اپلیکیشن خاصی از W1 پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل کاربران امکان شخصی‌سازی حالت‌های پخش صدا را در این محصول نخواهند داشت.

در بررسی هدست هایلو w1  باید بگوییم که این محصول از دکمه‌های لمسی برخوردار است که به واسطه آن‌ها می‌توانید موسیقی پخش کنید یا پخش موسیقی را متوقف کنید. این دکمه‌های لمسی برای پاسخ دادن به تماس‌ها هم به کار می‌روند، اما نمی‌توانید برای تغییر حجم صدا از آن‌ها استفاده کنید. برای کم و زیاد کردن صدا باید از گوشی استفاده کنید.

 

کیفیت صدای هایلو W1

قسمت بعدی که در نقد و بررسی haylou w1 باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدای هایلو W1 است. چیزی که کاربران در زمان خرید این محصول به آن توجه زیادی می‌کنند.  با توجه به قیمتی که برای هایلو W1 در نظر گرفته شده باید بگوییم که کیفیت صدای فوق‌العاده و رده بالایی را ارائه می‌کند.

بادزها بیس بسیار خوبی تولید می‌کنند که هم متعادل است و هم هیجان گوش کردن به موسیقی را افزایش می‌دهند. البته اگر به باس بیشتری نیاز داشته باشید، این هندزفری بلوتوثی شما را نا‌امید می‌کند؛ اما به نظر ما همین مقدار باس فوق‌العاده است و به نیاز اکثر کاربران پاسخ می‌دهد. اکثر موسیقی‌هایی که باس و کوبش بالایی دارند را می‌توانید با این هندزفری به خوبی گوش کنید.

هایلو W1 در پخش صداهای Mid هم عملکرد خوبی نشان می‌دهد و این قسمت حتی ما را شگفت‌زده هم کرد. صدای خواننده شفاف و بسیار خوب شنیده می‌شود و جزئیات را به خوبی در آن احساس می‌کنید.

در کل باید بگوییم که کیفیت صدای هایلو W1 شما را شگفت‌زده می‌کند. مخصوصا که برای خرید این محصول نباید هزینه زیادی انجام دهید.

 

آیا هایلو W1 ارزش خرید دارد؟

در بررسی هندزفری haylou w1 به این موضوع اشاره کردیم که دلیل اصلی خرید این محصول قیمت و کیفیت فوق‌العاده‌ آن است. اگر برای خرید یک هندزفری بلوتوثی نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، هایلو W1 گزینه فوق العاده‌ای خواهد بود.

عکس هندزفری هایلو w1

درست است که این محصول ضد آب نیست، اما در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است و در زمان ورزش کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. پس توجه کنید که از این محصول در زیر باران استفاده نکنید و آن را در جریان مستقیم آب قرار ندهید. یکی دیگر از نقاط ضعف این محصول هم نداشتن ویژگی حذف صدای مزاحم است.

هایلو W1 صدای باس مناسبی تولید می‌کند و از حجم صدای مناسبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. کیفیت پخش موسیقی این محصول نظر شما را به خودش جلب می‌کند. کیفیت ساخت کلی W1 هم قابل قبول است و قیمت هم ارزش آن را بیشتر کرده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)