دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015

دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015

اتصال به اینترنت بدون سیم کشی های سخت و دست و پاگیر

 

اینترنت این روزها از اصلی ترین لازمه های زندگی روزمره به شمار می رود که کثیری از کار های مهم و یا روزمره ی ما به آن بستگی دارد.

همه ی پی سی ها بهره مند از پورت اترنت هستند و به سادگی از طریق ارتباط سیمی با مودم می توان به اینترنت متصلشان کرد. اما گاه پیش می آید که امکان سیم کشی های بلند برایمان وجود نداشته باشد و یا بخواهیم از راه دور و بی سیم کامپیوترمان را به اینترنت متصل کنیم، در این شرایط نیاز به محصولی بی سیم داریم که این نیاز را بتواند برایمان برطرف کند.

 

دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015-4

 

دانگل وای فای ابزاری بسیار کاربردی ست که قادر است رایانه ی شما را از طریق ارتباط بی سیم به شبکه ی اینترنت متصل کند و سرعت و برد قابل قبولی را به شما ارائه دهد.

این محصول بهره مند از یک آنتن است که این امکان را به شما می دهد منطقه ی تحت پوشش وسیع تری داشته باشید، بهره وری و کارایی شبکه ی شما را بالاتر ببرد و همچنین نقاط کور را تحت پوشش قرار دهد.

 

دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015

 

دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015

دانگل وای فای آنتن دار تسکو مدل TW 1015 محصولی کاربردی ست که از طریق درگاه usb2.0 رایانه و یا لپتاپ شما را به صورت بی سیم به شبکه ی اینترنت متصل می کند، قابلیت DUAL BAND ،سرعت انتقال 600 مگابایت بر ثانیه و قابلیت پشتیبانی از WINDOWS/MAC/LINUX را دارد.

این دانگل دارای آنتن جدا شونده است که به همین دلیل برد اتصال خوبی دارد.

TW 1015 دارای محدوده باندهای G2.4،G5 و استاندارد IEEE 802.11n و دیسک درایور برای شناخت کالاست که آن را تبدیل به محصولی درجه یک کرده است.

همچنین به دلیل ابعاد و اندازه ی مناسبی که TW 1015 دارد حمل و جابجایی بسیار ساده و راحتی دارد و هر جا که به آن نیاز پیدا کنید در دسترس شماست، از طرفی نحوه ی استفاده و راه اندازی بسیار آسانی دارد که به راحتی می توانید به شبکه ی اینترنت متصل شوید و از سرعت و برد آن لذت ببرید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)