فشارسنج بیورر Beurer BM47 بازویی و دیجیتال

فشارسنج بیورر Beurer BM47 بازویی و دیجیتال

مشخصات دستگاه فشارسنج بیورر bm47

دستگاه فشارسنج ام بی 47 در ابعاد 52.5-102-134 با صفحه نمایش XL و وزن متعادل 280 گرمی باعث شده است که برای استفاده سالمندان گزینه کاملا مناسبی باشد. همچنین این دستگاه نمایشگر تاریخ و ساعت نیز دارد. 4 عدد باتری قلمی برای روشن شدن دستگاه نیاز است. محفظه نگهدارنده همراه این دستگاه باعث حمل آسان و امن تر می شود. این دستگاه با چراغ LED برروی صفحه نمایش می تواند نمایش بهتری از نتیجه حتی در فضای تاریک داشته باشد.

کارکرد آسان، دقت بالا و همچنین قابلیت نمایش ضربان قلب و تشخیص آرتیمی و همچنین هشدارهایی که برای خطاها می دهد باعث شده که این دستگاه از برند بیورر به یکی از محبوبترین مورد قبولترین دستگاه های فشارسنج تبدیل شود. فروشگاه درمارز ارائه دهنده بهترین برندها، با بهترین قیمت بصورت آنلاین است.

کمک به مخاطب برای گرفتن صحیح و اصولی فشار خون باعث می شود که حتی اگر هیچ دانشی درباره نحوه سنجش فشار خون نداشته باشید هم بتوانید از این دستگاه به راحتی استفاده کنید. این فشارسنج مناسب بازوی 22 الی 36 سانتی‌متر است. دارای صفحه نمایش بزرگ و خوانا با زمینه سفید بوده و انرژی خود را از طریق باتری تأمین می‌نماید.

دستگاه فشارسنج بیورر BM47

مزایای دستگاه فشارسنج بازویی مدل بی ام 47

این دستگاه با صفحه نمایش بزرگ و خوانایی که دارد می تواند نتایج حاصل را به خوبی نمایش دهد. این دستگاه تا 120 نتیجه را می تواند در خود ذخیره کند. هر کدام از نتایج را می توان در 4 دسته قرار داد. به طور مثال شما می خواهید آخرین نتایج فشارخون را از 4 عضو خانواده ثبت کنید. می توانید به راحتی هرکدام را در دسته مربوط به خود قرار دهید و سپس با بررسی نتیجه، روند تغییر فشار خون را دنبال کرده و از وضعیت سلامت عزیزان خود با خبر شوید.

این مسئله برای افرادی که دچار مشکلات قلب و عروق هستند و یا فشار خون بالا دارند بهترین کاربرد را دارد. اندازه کاف فشارسنج بیورر bm47 مناسب بازو با سایز 22 تا 35 سانتی متری است.

باید توجه داشت فشارخون بالا بسیار خطرناک بوده و در حال حاضر در جامعه ما بسیار شایع است. در افرادی با مشکل فشارخون بهتر است میزان فشار مرتب اندازه گیری و ثبت شود تا بتوان آن را کنترل نمود. بعلاوه افراد دارای مشکل فشارخون دارای ناراحتی‌های قلبی و عروقی نیز هستند. این دستگاه با اندازه گیری ضربان قلب در این زمینه نیز به شما کمک خواهد نمود.

از دیگر ویژگی‌های فشارسنج بیورر قابلیت خاموشی خودکار آن است که موجب صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود (قابلیت نمایش تعویض باتری را دارد). اگر به دنبال یک فشارسنج با دقت بالا، کیفیت عالی و مناسب برای منزل خود هستید این فشارسنج بیورر bm47 انتخاب مناسبی برای شماست.

با استفاده از این فشارسنج می‌توان فشارخون 4 نفر از افراد خانواده را به صورت جداگانه ذخیره نمود و دیگر نیازی به یادداشت کردن این اندازه‌ها نخواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه فشارسنج

دستگاه فشارسنج اتومات و عقربه ای اجزای تشکیل دهنده متفاوتی دارند. با این وجود کارکرد آنها مشابه است. در دستگاه های فشارسنج اتومات با صفحه نمایش LCD حاوی یک عدد کاف، شلنگ هوا که آداپتور را به کاف وصل می کند همچنین آداپتور می شود. صفحه نمایش، چراغ های LED کوچک که برای روشن شدن صفحه نمایش و همچنین کیف نگهداری از دیگر موارد تشکیل دهنده فشارسنج بیورر bm47 می باشد.

روش استفاده از دستگاه فشارخون بیورر

ابتدا بازوبند را دور بازوی سمت چپ و 2 سانتی متر بالاتر از آرنج ببندید، در یک جای ثابت نشسته و سپس دستگاه را روشن نمایید تا فشارخون شما را اندازه بگیرد.

شما می‌توانید با دکمه خاموش و روشن اندازه گیری فشارخون را متوقف نمایید و دستگاه به‌طور خودکار پس از 1 دقیقه خاموش می‌شود.

پیش از گرفتن فشارخون توجه کنید که ابتدا لازم است لباس آستین کوتاه و یا آزاد بر تن داشته باشید تا مانع جریان طبیعی خون نباشد. کاف به اندازه حدود دو انگشت آزاد باشد تا هنگام پر شدن از هوا به بازو فشار زیادی وارد نکند.

دکمه استارت را بزنید تا کاف به آرامی شروع به باد شدن کند. در صورتی که کاف در حالت نامناسبی باشد دستگاه اخطار داده و روند اندازه گیری فشارخون را متوقف می کند و به شما اجازه می دهد کاف را مجدد دور بازو ببندید. پس از اطمینان از همه موارد، می توانید فشار خون را بگیرید. علائم قابل مشاهده برروی مانیتور دستگاه فشار خون سیستول و دیاستول را به شما نشان می دهد. بهترین حالت سیستول 120 و بهترین حالت در دیاستول 80 است. همچنین شما می توانید تعداد ضربان قلب، آریتیمی قلب و ساعت و تاریخ را نیز برروی مانیتور فشارسنج بیورر bm47 مشاهده کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)