تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی گلکسی F15 سامسونگ افشا شد

تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی گلکسی F15 سامسونگ افشا شد

 

تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گوشی گلکسی F15 سامسونگ افشا شد

این گوشی اقتصادی احتمالاً 3 اسفندماه رسماً معرفی می‌شود.

به‌تازگی شایعه معرفی رسمی گلکسی F15 در فضای مجازی منتشر شده است. حالا مشخصات و عکس‌های دقیق‌تری از این گوشی لو رفته که خبر از یک محصول اقتصادی جذاب می‌دهد.

 

به گزارش گیزموچاینا و به نقل از یک منبع آگاه هندی به نام Smartprix، گلکسی F15 از همان فرمول طراحی همیشگی و کلاسیک سامسونگ پیروی می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی +6100 عرضه شود؛ بنابراین از گلکسی A15 که مجهز به دایمنسیتی 720 است، سریع‌تر خواهد بود.

گوشی اقتصادی سامسونگ با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و پورت شارژ USB-C عرضه می‌شود. این گوشی دوربین اصلی سه‌گانه خواهد داشت، اما فعلاً جزئیات مشخصات آن مشخص است (احتمالاً ماژول دوربین اصلی شامل سه دوربین با لنز عریض، فوق‌عریض و ماکرو خواهد بود).

پشتیبانی نرم‌افزاری 4 ساله از گلکسی F15

سامسونگ متعهد شده است که 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری برای سری گلکسی S24 ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد که پشتیبانی از دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و این اتفاق می‌تواند خبر خوبی برای خریداران گوشی‌های اقتصادی باشد.

در تصاویر تبلیغاتی منتشرشده از این گوشی، قابلیتی به‌ نام «فوکوس زنده» وجود دارد. این ویژگی درواقع با هوش مصنوعی کار می‌کند. کاربران می‌توانند ویژگی فوکوس زنده را در حین یک تماس فعال کنند تا نویز پس‌زمینه حذف شود.

درحال‌حاضر مشخصات نمایشگر این گوشی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز داشته باشد. قیمت گلکسی F15 نیز هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است، اما از آنجایی که این گوشی در دسته اقتصادی قرار می‌گیرد، احتمالاً قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی F15 را در تاریخ 22 فوریه (3 اسفندماه) به‌صورت کامل معرفی خواهد کرد. احتمال می‌رود که این گوشی فعلاً فقط در بازار هند عرضه شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)