اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

 

 

بررسی تخصصی اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

اسپیکرهای خانگی از پرفروش‌ترین تجهیزات دستگاه‌های صوتی هستند. مشتریان اسپیکرهای خانگی باور دارند که هرچه صدای یک سیستم بلندتر باشد یعنی آن سیستم صوتی بهتر و قدرتمندتر است. اما این مسئله به جزئیات متعددی بستگی دارد. اگر اطلاعات کافی داشته باشید، خرید اسپیکر برایتان کار بسیار راحتی می‌شود. پیش از خرید باید بدانید چه چیزهایی برایتان اولویت دارد؟ آیا حتماً می‌خواهید که اسپیکر شما با گیتار الکتریک تان جفت شود یا ترجیح می‌دهید ساب ووفرهای بزرگ‌تری و بیشتری داشته باشید؟ توان دستگاه و زمان آماده‌به‌کار دستگاه برایتان چقدر مهم است؟ از همه مهم‌تر، چه مقدار بودجه دارید؟ آیا حتماً اسپیکری خارجی می‌خواهید که قیمت آن تحت تأثیر نوسان دلار باشد یا ترجیح می‌دهید اسپیکری باکیفیت و تولید ایران بخرید که باقیمت بسیار کمتر نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی، کیفیت و صدای بهتر و عمیق‌تر در اختیار شما می‌گذارد؟

TS 1902 اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

همه این موارد در تجربه یک خرید خوب و باکیفیت مؤثر هستند.  شرکت تسکو با تولید اسپیکرهایی که با نمونه‌های معروف جهانی رقابت می‌کنند، در سطح بین‌الملل فعالیت می‌کند و کیفیت و قیمت مرقوم به‌صرفه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با اسپیکر تسکو مدل TS 1902 آشنا کنیم.

 

 

ویژگی‌های مهم اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

اسپیکر تسکو مدل  TS 1902 با 11 مدل رقص نور مختلف و توان اسمی P.M.P.O)  5500) وات و توان واقعی 40 وات، نزدیک به 3 ساعت مجلس شما رو گرم نگه می‌دارد و اگر چراغ‌های LED اش را خاموش‌کنید و صدایش را هم کمی کم کنید، تا 7 ساعت هم جواب می‌دهد. وقتی هم که تا آخرین قطره باطری‌اش را از رگ‌هایش بیرون کشیدید، 10 ساعت طول می‌کشد تا باتری لیتیومی 18650 آن به‌طور کامل شارژ بشود و به زندگی عادی برگردد. البته بهتر است سعی کنید تمام جون باتری را  استفاده نکنید. چراکه این کار عمر باطری را کم می‌کند. این اسپیکر در حالت استند بای 240 ساعت باطری‌اش را نگه می‌دارد.

 

 

 

 

 

اسپیکر TS 1902

اسپیکر تسکو مدل TS 1902 با دو تا چرخ و دستگیره در پشت و 5.5 کیلوگرم وزن، و به طول 600، عرض 325 و L320  میلی‌متری، یار بسیار خوش‌سفری است و می‌توان ادعا کرد که نیمه پرتابل محسوب می‌شود. چون به‌راحتی می‌توانید جابه‌جایش کنید اما اندازه‌اش بزرگ‌تر از آن است که توی جیبتان بذارید و باهاش به دل کوه بزنید.

 

کاربرد پورت‌های ورودی و خروجی اسپیکر TS 1902

TS 1902 اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

TS 1902 به رادیو وصل می‌شود و با وجود پورت‌های USB،TF، BT و AUX با تمام گجت‌های دیگر شما هم خیلی زود دوست می‌شود. البته این اسپیکر مانند خیلی از اسپیکرهای تسکو با نسخه بلوتوث 5.0 به گوشی تلفن همراه و یا سیستم شما متصل می‌شود و می‌تواند آهنگ را مستقیم از گوشی شما خوانده و پخش کند. وضوح صدا یا همان حساسیت در اسپیکر TS 1902 تسکو معادل 80 دسی‌بل است؛ همچنین محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این مدل از محصولات تسکو 87.5 مگاهرتز بین 108 مگاهرتز خواهد بود.

حواستان باشد که TS 1902 فقط یک پورت USB دارد. بنابراین بهتر است که با دوستانتان به توافق برسید که می‌خواهید آهنگ‌های فلش چه کسی را گوش بدهید.

شما نمی‌توانید با این اسپیکر به تلفن‌هایتان پاسخ دهید و یا اینکه هدفونتان رو به این اسپیکر وصل کنید. خودمانیم. چه کسی اسپیکر می‌خرد تا آهنگ‌هایش را با هدفون گوش کند؟ اسپیکر طراحی‌شده است تا صدایش را آن‌قدر بالا ببرید تا شیشه‌ها بلرزد و همسایه‌های عصبانی را پشت در خانه‌تان بیاورد.

 

 

 

 

 

 

TS 1902 اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

مشخصات فنی اسپیکر ترولی تسکو مدل TS 1902

اسپیکر تسکو مدل TS 1902 به همراه یک ریموت کنترل و آداپتور شارژر ارائه می‌شود. این اپیکر یک ساب ووفر 12 اینچی (30.5  سانتی‌متری) دارد. که هم مرقوم به‌صرفه است، هم کیفیت  صدای مناسبی ارائه می‌کند و هم برای مصرف خانگی مناسب‌تر هستند.

 

سخن پایانی

اسپیکر نیمه پرتابل تسکو مدل TS 1902 با 5.5 کیلو وزن و چرخ های تعبیه‌شده در پشت دستگاه و با پشتیبانی از پورت‌های USB ،TF، BT و AUX نسخه بلوتوث 5.0 و 1 پورت میکروفون به تمام گجت‌های صوتی و تصویری به‌جز هدفون متصل می‌شود.

شارژ کامل TS 1902 ده ساعت طول می‌کشد. مدت‌زمان اجرای این دستگاه در حالت پرنور و با نهایت ولوم تا 3 ساعت است. و درصورتی‌ که از کمترین حالت ولوم استفاده کرده و LED را خاموش‌کنید آماده‌به‌کار دستگاه تا 7 ساعت افزایش پیدا می‌کند. این دستگاه قابلیت نصب یک ساب ووفر 12 اینچی و یک توییتر دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)