نسل جدید اپل واچ اولترا در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود...

به ادعای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، اپل قصد دارد تا نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را در رنگ تیره‌تری نیز روانه بازار کند. به گفته این خبرنگار، اپل در ابتدا بنا داشت تا نسل اول این محصول را نیز با رنگ تیتانیومی تیره در دسترس کاربران قرار دهد؛
نسل جدید اپل واچ اولترا در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود...

به ادعای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، اپل قصد دارد تا نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را در رنگ تیره‌تری نیز روانه بازار کند. به گفته این خبرنگار، اپل در ابتدا بنا داشت تا نسل اول این محصول را نیز با رنگ تیتانیومی تیره در دسترس کاربران قرار دهد؛ اما پس از تست این محصول و دریافت بازخورد‌های منفی از طراحان، تصمیم گرفت تا اپل واچ اولترا را تنها در رنگ نقره‌ای ساده تیتانیومی عرضه کند.

ه نظر رسیده که پس از مشاهده موفقیت اپل واچ اولترا و استقبال کاربران از این محصول، کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا ساعت هوشمند پرچمدار جدید خود را در رنگ مشکی یا خاکستری نیز عرضه کنند. اپل در حال حاضر محصولاتی چون اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE را در رنگ‌های متفاوت ارائه می‌دهد.

به ادعای شایعات، نسل دوم این ساعت هوشمند احتمالا مقداری سبک‌تر از نسل پیشین خواهد بود. به ادعای یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو به نام «Setsuna Digital»، دلیل کاهش وزن این دستگاه استفاده از قطعات پرینت شده به صورت سه بعدی توسط اپل است.


 

اپل فعلا در حال کار روی چیپست S9 برای اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ است. این چیپست با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در چیپست A15 ساخته شده که در گوشی‌هایی چون سری آیفون ۱۳ و دو گوشی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس دیده می‌شود. به احتمال زیاد، اپل در کنار آیفون‌های جدید خود یا همان سری آیفون ۱۵، از مدل‌های جدید اپل واچ نیز رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)