هدفون بی سیم Anker SoundCore Liberty Air 2

هدفون بی سیم Anker SoundCore Liberty Air 2

قتی نام انکر به گوش ما می رسد، بی گمان یاد فروش بسیار بالای محصولات او در وب سایت آمازون می افتیم. از جمله محصولات انکر می توانیم به شارژر، پاور بانک، اسپیکرهای بلوتوثی، هدفون های بی سیم، کابل تبدیل و ... اشاره کنیم . انکر به یکی از برندهای پرفروش آمازون تبدیل شده است که به خاطر رضایت بالای 90 درصد مشتریان خود در این وب سایت به آوازه ای جهانی دست یافته است. هر بار که محصول جدیدی از این کمپانی به بازار عرضه می شود، خبر ساز می شود.


انکر امروز از هدفون جدید بی سیم خود که SoundCore Liberty Air 2 Pro نام گرفته است رونمایی کرد. فروش رسمی این هدفون با قیمت بسیار مناسب 129.99 دلار از همین امروز آغاز شده است. قطعا این هدفون ارزانترین هدفون انکر به حساب نمی آید. این هدفون نسل جدید هدفون های مشهور SoundCore Liberty Air 2 به حساب می آید که به چندین قابلیت Pro مجهز شده است.


نکته قابل توجه در مورد هدفون SoundCore Liberty Air 2 Pro انکر این است که به آخرین فناوری روز حذف نویز فعال محیط (ANC) مجهز شده است و همین قابلیت آن را به هدفونی هم رتبه با هدفون اپل AirPods Pro و هدفون سامسونگ Galaxy Buds Pro تبدیل کرده است.

انکر اعلام کرده است که فناوری حذف نویز فعال محیط در هدفون SoundCore Liberty Air 2 Pro به صورت کاملا "هدفمند" عمل می کند. شرکت های تولید کننده دیگر برای توصیف چنین قابلیتی از گزینه " فناوری ANC چند حالته " استفاده می کنند که در قیاس با روش توصیفی انکر کمی فانتزی به نظر می رسد.


بی شک جدیدترین هدفون انکر به گونه ای طراحی و تولید شده است که به هنگام استفاده در فضای باز یا بسته یا حتی به هنگام جابجایی درست عمل کند. به گونه ای که در شلوغ ترین محیط ها نیز نویزی به درون ایربادها راه نخواهد یافت و شما را آزار نخواهد داد.


وقتی حرف از کیفیت صدا پیش می آید، انکر تضمین می کند که هدفون جدید SoundCore Liberty Air 2 Pro او از صدایی بسیار شفاف و باکیفیت برخوردار بوده و این به لطف فناوری های مختلفی ایجاد شده است که از آن جمله می توان به درایور صدای PureNote و اکولایزر صدای شخصی سازی شده HearID اشاره کرد.


بدیهی است که باید صبر کنیم و ببینیم که فناوری های روز انکر در واقعیت چگونه عمل خواهند کرد. اما با این قیمت بسیار مناسب، هدفون SoundCore Liberty Air 2 Pro برای رقابت با هدفون های اپل AirPods Pro و هدفون سامسونگ Galaxy Buds Pro نیازی به چالش کشیدن آنها ندارد.


این هدفون جدید حتی از نظر باتری هم چیزی کم از رقبای خود ندارد. عمر باتری ایربادها به تنهایی 7 ساعت بوده و در صورت استفاده از محفظه شارژ به 26 ساعت ارتقا خواهد یافت.


هدفون انکر مدل Soundcore Liberty Air 2 Pro علاوه بر رنگ تکراری سفید در سه رنگ مختلف مشکی، آبی و صورتی رزگلد طراحی و تولید شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)