هدست واقعیت افزوده اپل برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است

هدست واقعیت افزوده اپل برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است

بر طبق شایعات هدست واقعیت ترکیبی اپل قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما به گزارش ET News یک مدل نسل دوم با ارتقای قابل توجه در حال توسعه برای سال ۲۰۲۴ است.

طبق گزارش‌ها تامین کنندگان در حال آماده شدن برای شروع تولید انبوه هدست اپل در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی و پیش از عرضه این محصول در اوایل سال آینده هستند، اما انتظار می‌رود که حجم تولید اولیه زیاد نباشد. گفته می شود که هدست اپل دارای یک نمایشگر میکرو اولد است که توسط سونی و ال جی دیسپلی عرضه شده است و دارای طراحی نازک با مصرف انرژی پایین است. همچنین سه ماژول حسگر سه بعدی از شرکت LG Innotek و یک دوربین با کیفیت متوسط رو به پایین از یک شرکت چینی این دستگاه را همراهی می‌کنند.


 

نسل اول این هدست بر روی سرگرمی و بازی تمرکز خواهد کرد، اما در واقع به طور موثر به عنوان یک دستگاه برای برآورد و آماده‌سازی بازار برای یک محصول بهتر یعنی نسل دوم عمل خواهد کرد، نسل دومی که طبق این گزارش همین حالا توسط اپل در دست توسعه است. نسل دوم هدست اپل قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود و طراحی سبک‌تر، توانایی برقراری تماس و دوربین‌های فوق‌العاده با کیفیت ال جی را معرفی می‌کند.

ظاهرا اپل قصد دارد دستگاه‌های واقعیت افزوده و مجازی خود را از سایر شرکت‌ها مانند متا، سونی، و گوگل با قابلیت استفاده از محتوا و حمل راحت‌تر متمایز کند. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ پس از مشاهده عرضه هدست اپل و تاثیر آن بر بازار، دست به یک اقدام مشابه بزند و یک هدست رقیب برای هدست اپل تولید و روانه بازار کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)