شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی با قابلیت شارژ کامل باتری تنها در ۱۰ دقیقه به زودی عرضه می شود

شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی با قابلیت شارژ کامل باتری تنها در ۱۰ دقیقه به زودی عرضه می شود

در حالیکه شیائومی توانسته است گواهی 3C را برای شارژر 200 واتی خود دریافت کند، احتمالا این محصول به زودی وارد بازار خواهد شد. این شارژر می تواند یک باتری را به طور کامل تنها در ۱۰ دقیقه شارژ کند.

شیائومی در آخرین سری پرچمدار جدید خود یعنی گوشی شیائومی ۱۲ اس پرو Xiomim 12S Pro از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی استفاده کرد. به طوری که این فناوری در رتبه نخست رقابت بین فناوری شارژر های سریع قرار دارد. طبق گزارش‌های منتشر شده توسط گیزچاینا، این شرکت توسعه شارژرهای سریع را همچنان ادامه خواهد داد. به طوری که اکنون توانسته است گواهی ساخت شارژر سریع ۲۰۰ واتی را بسیار سریعتر از شارژر ۱۲۰ واتی پرچمدار خود دریافت کند. اکنون این نسل جدید آداپتور شارژ فوق سریع گواهی 3C را دریافت کرده است.

با توجه به اینکه شارژر ۱۲۰ واتی بیش از زمان ۱۰ دقیقه امکان شارژ کامل باتری را دارد احتمالاً شارژر ۲۰۰ واتی می تواند عمل شارژ باتری را در کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان برساند. احتمالاً شیائومی در این شارژر از تراشه قوی تر و باتری بزرگتری استفاده خواهد کرد. همچنین طراحان این شارژر آن را برای شارژ موثر بهینه سازی می کنند.

پیش از این نیز شیائومی تراشه ای برای شارژ سریع 200 واتی معرفی کرده بود. این تراشه اختصاصی به نام Surge P1 امکان پشتیبانی از فناوری شارژ با سیم با توان ۲۰۰ وات را دارد و تنها در ۸ دقیقه می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به طور کامل شارژ کند. در این بین نگرانی هایی مربوط به فرسایش زودتر باتری در زمان استفاده از شارژر سریع 200 واتی نیز وجود دارد.

 البته این مشکل تا زمان عرضه شارژر توسط طراحان حل می شود. احتمالا آن ها می‌توانند چاره مناسبی برای بهینه سازی آن پیدا کنند. از طرفی شرکت سازنده نیز قطعاً محصول خود را با فنآوری های حفاظتی عرضه می کند. هنوز تاریخ دقیق معرفی این شارژر مشخص نشده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)