اضافه شدن ۳۱ ایموجی جدید به iOS و اندروید

اضافه شدن ۳۱ ایموجی جدید به iOS و اندروید

در سال آینده تا تعداد ۳۱ ایموجی جدید به iOS و اندروید می‌آیند که از جمله اینها می‌توان لرزش صورت، فشار دادن دست‌ها و قلب صورتی را نام برد.

کنسرسیوم یونیکد در حال حاضر طیف گسترده‌ای از ایموجی‌های جدید را برای Emoji 15 در نظر گرفته است. قلب آبی روشن، قلب خاکستری، الاغ، گوزن، پرنده سیاه، عروس دریایی، شانه سر، ساز ماراکا، فلوت، بادبزن دستی، نخود سبز غلاف‌دار، گل سنبل، زنجبیل، غاز، بال و چندین ایموجی دیگر از جمله موارد جدید بالقوه هستند که قرار است اضافه شوند.

طرح‌های نهایی بر اساس انتخاب شرکت‌های بزرگی مثل اپل و گوگل متفاوت خواهد بود، اما Emojipedia نمونه‌هایی از ایموجی‌های نامزد شده را که می‌توانند انتخاب شوند ایجاد کرده است که در زیر می‌بینید:


 

هر ایموجی قبل از تایید نهایی ممکن است تغییر کند زیرا موارد اضافه شده جدید در مرحله پیش‌نویس باقی می‌مانند. کنسرسیوم یونیکد لیست ایموجی‌های جدید را در ماه سپتامبر (شهریور) نهایی خواهد کرد، اما در سال‌های اخیر اکثر نامزدهای پیش‌نویس شده طبق انتظار پذیرفته شده‌اند، بنابراین می‌توان گفت که این ایموجی‌ها به احتمال زیاد در سال بعد اضافه خواهند شد.

پس از تایید، اپل باید نسخه‌های جدیدی از watchOS، iPadOS، iOS و macOS را برای پشتیبانی از ایموجی‌های جدید منتشر کند که انتظار می‌رود همه این پروسه‌ها در سال آینده عملی شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)