اولین رندرهای گلکسی بادز 2 پرو منتشر شد

اولین رندرهای گلکسی بادز 2 پرو منتشر شد

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ جزو معدود تولیدکنندگانی است که همیشه تغییر و بروز کردن طراحی را جزو یکی از برنامه‌های اصلی برای توسعه محصولات پرچمدار خود قرار داده است. اما از آن سو، غول فناوری کره جنوبی سابقه خوبی در زمینه پنهان نگه داشتن اطلاعات مربوط به محصولات جدید و عرضه نشده خود ندارد و همیشه جزئیات فنی آن‌ها در دسترس افشاگران و خبرنگاران قرار گرفته است.


در همین راستا، امروز افشاگر برجسته به نام ایوان بلس تصاویری رندری باکیفیتی از نسل جدید هدفون سامسونگ موسوم به گلکسی بادز 2 پرو را منتشر کرد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. همانطور که در گزارش بلس نیز به آن اشاره شده است، نام هدفون رقیب ایرپادز پرو گلکسی بادز 2 پرو است که بر خلاف شایعات قبلی که آن را با اسم گلکسی بادز پرو 2 می‌شناختند به این نام روانه بازار خواهد شد. بر طبق این نام‌گذاری، انتظار می‌رود هدفون جدید سامسونگ به عنوان نسخه جدید گلکسی بادز 2 عرضه شود.


شایان ذکر است که گلکسی بادز 2 پرو احتمالا دستخوش تغییراتی خواهد شد که ظاهری جدید به آن می‌بخشد. برای مثال، رنگ‌های بنفش و سفید گلکسی بادز 2 پرو همراه با حفره‌های سیاه، میکروفون و دریچه اسپیکر خواهد بود که با حفظ زبان طراحی کلی سری گلکسی بادز پرو، چهره‌ای تا حدودی متفاوت به خود گرفته است.

شایعه شده است که گلکسی بادز 2 پرو احتمالا از مشخصات فنی مشابه گلکسی بادز پرو از گواهی ضد آب IPX7 بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد گلکسی بادز 2 پرو از بهبودهایی نیز شامل کیفیت صدای بهتر، وضوح صدای کاربر در حین تماس، حذف نویز فعال بهینه‌تر و صدای آمبیانس بهره خواهد برد.


در نهایت باید اشاره کرد که ایوان بلس نیز بهبودهای شایعه شده درباره گلکسی بادز 2 پرو را تایید نکرده است و به نظر باید تا زمان برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ در ماه بعد منتظر بمانیم تا همه جزئیات مربوط به این هدفون پرمیوم مشخص شود. البته قبلا گزارش‌هایی در دسترس قرار گرفته بود که اذعان دارند زمان رونمایی گلکسی بادز 2 پرو زودتر از رویداد آنپکد خواهد بود و در رویداد بزرگ سامسونگ تنها شاهد رونمایی از سری گلکسی واچ، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 خواهیم بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)